.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جبران خسارت برف رامسر عزم ملی می طلبد

امام جمعه رامسر با اشاره به حجم بالای خسارت ناشی از برف چند روز اخیر به همه بخش های این شهرستان گفت : جبران خسارت برف در این شهرستان غرب مازندران عزم جدی و ملی می طلبد.

به گزارش شمال نیوز حجت الاسلامˈ سیدجلیل مرتضویˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از مسوولان ملی و استانی به ویژه از رییس جمهوری می خواهیم نگاه ویژه به شهرستان رامسر داشته باشند.

وی خرابی رامسر در برف اخیر را گسترده دانست و اظهار داشت: مردم از خسارت وارده به آنان خویشتنداری می کنند که نشانه دین داری ، عشق مردم به نظام و ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: مبادا روزی که برف، آب و آسمان زیبای رامسر، آبی شود و مشکلات مردم و خسارت های رامسر همچون خسارت های برف سال 86 این منطقه به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه رامسر خواستار برآورد دقیق خسارت در بخش های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی، گل و گیاه ، دامپروری و شیلات شد و گفت : انتظار داریم در هفته آینده ستاد بحران کشور در رامسر تشکیل و به مسایل و مشکلات منطقه رسیدگی شود.

مرتضوی مشکلات و خسارت به منطقه را جدی دانست و از همه عوامل و نهادهای خدمات رسان برای حل مشکلات مردم برف زده این شهرستان قدردانی کرد.

بارش برف سه روز اوایل هفته جاری در غرب مازندران خسارت فراوانی به واحدهای مسکونی،

مدارس، صنوف، بخش کشاورزی، باغات و تاسیسات زیربنایی منطقه وارد کرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نوری ریکا 17 بهمن 1392
ضمن احترام به همه ی هم استانی های عزیز لازم به ذکر است که پایتخت ساحلی، نور نگین شهرهای شمالی به جهت خسارت های وارده ی غیر قابل وصف فراموش نشود. لطفا شمال نیوز جناحی و طیفی عمل ننموده و پیام های ما را نیز درج نمایید.سپاس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.